2012. december 26., szerda

vége

ez most csak képzelgés. nem tartalmazhat valóságos elemeket.
a pillérei mesékből csöpögtek ki és ócska romantikus filmekből.


de azért ez is én... és miért magyaráznám meg? meg hát kinek? ha lenne aki szeretne és elfogadna így akkor vele lennék. és lenne is aki. de én nem tudom őt?!  mert annyira " tökéletesnek" képzelem el. kitaláltam hogy a szerelem mi nekem... és hogy ez mennyi mindenen alapszik és mekkora csoda... és szeretetből indul...!


de lassan kiderül hogy amit én kitaláltam és amire vágyok az nem létezik. olyan kapcsolatom amiben kiteljesedik az általam elképzelt vágyott szerelem, lehetetlen.   

pedig én nem vagyok olyan aki lehetetlen szót használ... akármiről is legyen szó.
de kicsúszott...

elcsúsztam. lehet azért az egész...
megint hülyét csináltam magamból.   hülyét?  HÜLYE VAGYOK ÉN?!   

biztos hogy az a hülye aki szeret és felmeri vállalni a szeretetét akár 100x-ra is?!

tudom "érzelgős" vagyok.

és a belőlem áradó "valami" sok... túl sok.

ezzel most elégtétel nélkül, mindennel együtt lemondok rólad, vagyis rólatok! 

persze mosolyogj csak... hányszor írta már ezt... hányszor...... 

hányok már tőle!

idióta felejts már el!


te nem is belém...
nem engem...

a szerelemet.

szerelmes vagy a szerelembe.

vedd észre!

nem tudsz és nem akarsz egyedül lenni.

kapcsolatfüggő vagy.

neked kell hogy melletted legyen valaki!



hát tudod mit?! most végleg lemondok rólatok. akik körül vettetek. mert nem tudlak titeket szeretni, csak alíg kettőt ha tudtam. 

nem megy ez nekem. 

senki idejét nem vesztegetem.

ezzel vége.



vége.
vége
vééége!

csak akinek én is járok. 

majd eljön 

tudom.


szia
viszlát

VÉGEVAN :D


csókollak.

tsókOLOM.

wőőőüü.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése