2012. december 13., csütörtök

csak ő maradt.

az antibiotikum kúra segít a szívben lerakodott kóros kövületeket, penészes hályogokat is lemarni, eltávolítani. kiköhögöd. ki izzadod. 

:)



szóval betegség,pihenés, antibiotikum, fájdalomcsillapítók. ez így van. és ezeken belül,fölül, kívül. rendet rakunk önmagunkban.

emlékek rendezése. levelek pakolása. levelek írása. szembenézés.

szívből kiégetés. hamuvá varázsolás. 

tükröt tartok a szívembe. csak úgy éget a forró nyári fény. 

mindenki akinek ki kellett égni lassan ki ég és hamuvá halványul. ahogy lennie kell.

csak egy valaki maradt. nem irányítom az álmaim de folyton felbukkan.

"darabokra törte a szívem."

hogy egy demjén számból idézzek.

csak ő nem megy ki onnan. pedig utáltam is... gyűlöltem is. (pedig nem szoktam.)

megvetni, akartam. közömbösnek lenni vele. elfelejteni a "picsába."

de nem...
valamit akar tőlem azzal hogy ő egyedül ott maradt. mert ő mindig ott marad. sajnos ezt kell hogy írjam.


szeretni fogok én mást, és még sokat és nem is. de őt szerintem , szinte mindig... már ha ki nem égeti magát arról a stabil helyről.

ha jót akar , akkor nagyon szemét dolgot művel majd velem és közli hogy már rég semmi közöm hozzá ahogy nekem sincs hozzá.

csak ez meg nem igaz.

:) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése