2013. május 26., vasárnap

fáradt álom

távoli zajok a sportpálya felől , rajt! indulás! zenebona. Dunavarsányon vagyok. 

itt nekem szól a Péterfy Bori. " lemezjátszó a szív..."

még zsibbadt vagyok. az abszint nagyon kemény dolog. sikerült picit bekarmolni. de nem volt vészes.

hangyaboly nyüzsög a szívemben. nem tudom mi ez... amikor felkeltem azt hittem csak álmodtam az előző estét. jó nem sokat aludtam...

zavaros. nem érted. nem értem. nem merülök bele a részletekbe. Dunaharaszti. Jó hely!

őszintén ölelni, csókolni. jaj hogy az milyen jó!

álmodod az életet vagy az élet álmodott meg téged? kigondolod. megtörténik. elképzeled , megteszed. olyan furcsán gyorsan hömpölyögnek az események.

alszok. fáradtan kattog csak... nem is tudja miről írjon. sok az új. sok a jó. ami sok az sok :)
fáradás még.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése