2013. május 19., vasárnap

Szívmosó

a bocsáss meg kártya  a pénztárcámba, a valentin napi csoki papírt se dobtam még ki. a közös fényképet és az őszinte papír alapú vallomásokat már bedobozoltam. Vége.

mellkasom szúr. össze roppantam kicsit.  szívem. gyógyulj! négy és fél hónap. szeretlek. még. hiányzol. még.

de majd túl leszek ezen is.

hogy mi az ?  vacak ördögi kör... a boldogság tényleg ámokfutás. a jóság örök balfogás. 

"megerőszakolod a lelked..."

megcsalt. ó még a kapcsolatunk legelején. én meg azt hittem... rózsaszín nagy köd és szerelem.

szeretni csak őszintén, tiszta szívvel szabad! csak akkor engedem meg magamnak hogy szeressek ha szeretetre méltóvá tudom tenni a szívem és viszont szeretek. 

és nem vagyok nyálas. 
csak fáj... rettenetesen eltorzult hülye vagy világ! 

istenem.... segíts!   vegyék észre a szívüket de ne az eszükkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése