2013. május 23., csütörtök

frappáns cím nincs!

autók a tenger felé...

itthon. édes! kispált hallgat. saját ágyikó! nyugalom.

a harmónia újra haza költözött.

holnap sincs suli...

ezek most olyan "túl" nyugodt napok. nem mintha ez rossz lenne... 

meg valami hiányzik... de nem jövök rá mi, vagy ki. egyszerűen csak érzem hogy még kéne valami plusz és akkor már tényleg olyan boldog lennék , hogy elrepülnék.

de maradok a földön. és egyre jobban tudom, érzem hogy a barátaimnak szükségük van rám!

nem hanyagolhatom el őket...!

attól mert lezártam egy korszakot és nem barangolok vissza a múltba , én még szeretem őket és találkozok is velük de a jelenben.

változok... tudom. sok mindenben, és ez így nagyon is jól van.



a homlokom hozzád nyomom. Bérletre ragadt gondolatok... úszkálnak a szavak... nagy semmi. alszik mindenki.  fáradt vagyok. aludni mégse fogok tudni. nincs altató dalom , gyerekként se számoltam soha a birkákat. viszont kölcsön kaptam egy könyvet Enditől. jónak ígérkezik.

szívrablás! "csak szerettem volna ha velem is van ilyen..."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése