2011. június 29., szerda

herceg!


Láthatja bárki, amit kiszabtál rám, az a szerep nem az enyém.
Belédhalok mégis, hogy a többi pályázó megbecsülje, hogy él.
Húsz nyelven értesz, de ha egyen sem mondasz semmit, beszélni kár.
Ami valóban számít, az vagy van, vagy nincsen, a szívben nincs ponthatár.
Én megpróbáltam megszámolni, hány csillag lehet ott fent,
de belezavart, 4057-nél, hogy az életemből kiléptél, s a zavar még tart.



Mert 111 éve született Antoine de Saint-Exupéry a Kisherceg írója.

ezt a számot pedig Pistától kaptam mert ez egy Kisherceg szám. :D
ja Pista? (most jelölt be Facebookon , A Robival együtt zenélt Hunniában. (Zöldpardon, Felejtő... és a Karma számokat együtt játszották el.)

Ezek szerint emlékszik rám ő is?
akkor rám tényleg lehet emlékezni! :)


Hjaj. de fáradt vagyok.
medencét takarítottam
az egész kertet meg locsoltam (ami nem kevés... és minden fát! :O )
málnát szedtem.(egy egész tállal a kertből frissen. :) )
rendet raktam.
felmostam.
elmostam.
szétmostam. (ja ez már az agyam.)


most ha besötétedik megkeresem a csillagom az égen!

mert minden csillagon van egy virág!


(és találkozok a Srácokkal + Nórival. :D (Nóri külön kiemelendő(L) )


jah és hiába hiszi ,hiteti el hogy jól van attól a még a családi helyzete épp a romok szélén kukucskál rá.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése