2011. augusztus 19., péntek

leírhatatlanul BOLDOG

Leírhatatlanul boldog vagyok.
hova ragozzam ha nem tudom leírni?

de azt hiszem minden rendben van. :)


és végre nincs mit megfejteni mert jól vagyok ÍGY.


volt sok sok minden mióta nem írtam...
bösztör,csatorna, a nyár utolsó marása.
király utca.
a legnagyobb királyság.
ajjh de megérte várni.

:)


valami valami.
(magános ügy. de mágnes.)
és boldogság.



Nagykovácsi drámatábor. :)
sziperszupper!


és Holnap elrepülök a csupacsodacsokibelgiumba. :)
csodát látok idegen földön és haza hozom beszívom,átélem.


és soha jobban.
meg közben már nem csak valamit elhagytam hanem haj de sokat kaptam.


és legközelebb már 18 évesen ír?!
márha ír.
:)



mert marha nincs mit panaszolni.


panasz blog?
könyv?



BOLDOG VAGYOK.
emberek.

Emília végre elfogadta önmagát és szereti is és mást,másokat is főleg.

és békében és szeretetben.



és mondták neki fontos ember nagy a szíve.



elfér benne kit érdemes lesz vissza tenni vagy kivájni ha kell hely.
mert már képes arra is.

:)



puszillás.
ölelés.
szeretés.
boldogság!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése