2011. augusztus 1., hétfő

*sós könny*

01:29.

az alvás az ami mostanában nem megy.
és a filmek hatnak mostanában a legdrasztikusabban a lelkére.
és mostanában utálom a mostanában szót.

igazából aludni kéne...
(de tudod hogy nem vagyok olyan?!)

lehet...
lehetne

jól esne most a fehér rudacska kék bond felirattal. =D (olyan meg nincs is... bármi megtenné.)


6-kor kelek!:D

jupppii (én tervezgettem így!)

megyek Kecskemétre.

a barátnő pláne ha Nóri igen fontos feladat időtöltés pláne Emmi részére,számára. :)

meg a biztosítást is meg kell kötni...
lehet pont Belgiumba akarok majd meghalni.
legalább a hasznát lássa a család...


valamim akkor már nekem is lesz!


filmek!


Kapj el ha tudsz! (Leonardo... ) nem tehetek róla hogy imádom. :D

jó a Titanicon sírni oké...
és szerintem ez is rendben volt, van pláne ily érzelmekkel nézni egyedül egy filmet.




most meg tényleg aluszka jőőőő. :D


pupillarács.


(csak ne hogy megint az a fránya színház álom legyen...)





tsókkkkkkkkkkkk. : D


tudod hogy...




:)


kapj el ha sós könny! : )

szeretem a könnyeim izét csak ritkán jön oly sok hogy érezzem mert számig csordul.

de sós!


akár egyszer egy ebédlőben lopott esti csók.



:)

na PONT!

.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése