2011. augusztus 3., szerda

Zülü a tüske!*

"A kedvenc bűnöm voltál.

A szennyből fel kell ülnöm!

Égjen, égjen a mocskos képem,

Ha egyszer is űzi a vágy!"


ezt elfelejtettem...

: )



de haj de neki haj! : )


és hiányzik ám...

miért hagytalak ott akkor?

máig nem értem.

persze lehet csak irigylem a boldogságod.

vagy ezt így el kell szenvednem.

utoljára meg egy kis 4-es comibonon láttalak ott is ott hagytalak.

siettem... dolgom volt akkor is.

most hiába álmodok,gondolok már veled.

te mész és nem is fordulhatnál vissza hozzám.

(és nyugodtan önthetem ide ki már magam veled mert tudom rég nem olvasol. :) )



olyanak írni,beszélni aki nem figyel rád meg mindig sokkal könnyebb volt nekem.

(tudod amikor beszélsz beszélsz de nem nézel rám...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése