2011. augusztus 1., hétfő

*startaugcélaug!*

start!


gondolatok kiengedve a mezőre.
legelésző érzelmek és pillanatok.
boldog kedvek.
kedvenc hónap!

augusztus szél!

szélszörfök a legszebbek!

a szív is nyitva.
hely van most bőven.
nyitott!


ma szelektált.
(régi limlomoktól megszabadult, szépségeket kitett. emlékekkel tele!)



és tavaly ezen a napocskán szakított egy polcot magának. :)
azóta sok műholdat látott de egyet se olyat!
és szép emlék.
szinte a legszebb ott az ágya felett az a kis cetli és többi sDörmi. :)


azt még azóta is bánhatja köszönheti.

sokszor nem magáért cselekszik hanem másokért.
azt hiszi így megóvhatja önmagától a másokat!

közbe meg pont hogy nem.


de ő most így van.



s tudásos!
németes!
kedves.
boldogságos.


"virággal vártak és mondták hogy GYŐZTÜNK!"


"nem akad senki köztük, egy olyan,
Aki komolyan merné venni, hogy a vérébe' van, amit a szemével lát..."


én komolyan veszem!
égnek a lapok!
én szerelmes vagyok belétek!
sosem voltunk senkik...
az idegen..
mindenhol idegen!
tegyetek bárhova én is idegen vagyok.


:D


szerelmes.
már nem tudom mit jelent mi annak lenni
utoljára talán 2 éve voltam igazán olyasmi féle...?!

hát kÖbö.

na jó legyen 1!

de szerelem félét mindig magamra gomboltam. :DD



most meg szép lassan elmúlik a nyár.
de lassan és szépen!


:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése