2011. augusztus 9., kedd

utálom,szeretem

viszket a nyelvem.
nanemazért.
se azért.


utálom az embereket.
a nagy többséget ki ebbe kis városba élsz.

rájöttem én...
nem Szabadszállást utálom a várost imádom.
a benne lakó embereket utálom.
és most nagy tisztelet szeretet annak a nem sok kivételnek aki van.



hogy most miért írom ezt? (mindig nyomos okaim vannak ha ide írok.)




és még mit utálok?
jó utálkozni most

0:44

hah-


utálom a volt barátaimat.
kivétel?
nincs.





:)





utálom a fecsegést.
utálom a csámcsogást.
utálom ha utálnom kell.


és szeretlek téged te bizonyos áááááááááááá.
betűk nélkül szó nélkül.
valamit érzek.
remélem lesz elég kitartásod hogy megakarj ismerni.

:)




és hiányzik.
jó tényleg.

na kuss.
alvás.
és ma este oidipusz?:D
xDDD

jaj a Vétó.
drága vétó is.
és kitáró.
mint csehova.
tánc.
várom.
ma szerda. :D
hosszú idő után újra látom Apukám. :)

szeretem.
a családom nagyon szeretem. :)


utálom szeretem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése