2011. augusztus 3., szerda

vödörből csöndbe

"Ha nincs önbizalmad, duplán veszítesz az élet nagy versenyében. Önbizalommal már akkor is nyersz, amikor még el sem indultál!"
Marcus Garvey


ezt már egyszer leírtam ám ide.
még úgy a 2009-es kétségbe eséssel.

és most?

és most 2011-ben ugyanezt tudom csak magamnak tanácsolni!


ha nem adom meg magamnak a bizalmat akkor mit is akarok elvárni másoktól vagy úgy az életemtől?!

alapvető problémákba ütköztem és baj hogy a gát is én vagyok meg az is én vagyok aki a gátat átlépni akarja.

tele gátakkal amikből gátlások...
és 2 hónap nem azt csinálom amit...
vagy nevezhetem 2 hónap hedonizmusnak is akár...
na az kifordított, kirázott és ami megvolt most újra veszettül belém markol a hiányával
és kereshetem a morzsáim.

rendesen leromboltam magam.
s most eléggé bátran és talán erősen is de újat kell építenem!
a tégla adott már csak megfelelő malter kell.
és olyan kerítés amin nem látni be. nem kell mindenkinek ide belátnia!
meg valami kis kapu amin bejárhatnak akiknek be kell!



a feladat egyszerű...


tanulás nélkül ez se ment volna... ( a nagy nyári fiatalkodás...)
saját magamat ábrándítom ki saját magamból aztán vállveregetés de legalább időben csinálod!
aztán hopp mire 18 éves addigra már túl van mindenen ami az alja ennek a kornak.


ma roham...
(nem akarok több ilyet!)


csönd.
szél
a csönd hangjai.
hallod?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése