2009. július 24., péntek

: )

Mintha tök jóó lenne :D. Nem soká megyek ki úszni. :D szokásos esti progiiiiíí :P. Jaj tegnap este is tökjót úsztam gyorsba.. viszont a pillangó mostanában nem igazán megy. :( De ma fejleszteni akarom. :)
Ez a vers.. úgy tetszik olyan szép.. *.*

Buda Ferenc
Ne rejtőzz el...
Ne rejtőzz el, úgyis látlak!Rádcsukom a szempillámat.Benn zörömbölsz a szívemben,s elsimulsz a tenyeremben,s elsimulsz az arcom bőrén,mint vadvizen a verőfény.Nagyon jó vagy, jó meleg vagy,nagyon jó így, hogy velem vagy.Mindenekben megtalállak,s öröm markol meg, ha látlak.Nézz rám, szólok a szemednek,ne fuss el, nagyon szeretlek!

: )

Jah és tegnap.. : D töksok régi versem megtaláltam... :P aztán kitaláltam h leírom őket egy füzetbe h egységes legyen.. és a naplóimból kimásolgattam szépen.: D éstökjó! viszont azt a következtetést vonatam le verseim írogatása közben.. h szinte majdnem mind szerelmes vagy hímnemű lényhez írodot.. !
Nah hát ennyi... :) jah nincs ennyi mert azt utálom. xD akkor VÉGE. x) (hmm Imre drága meghozta a dinnyét.. nyám nyám megyek falni. :D:D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése