2009. július 25., szombat

jóóóóóóóóó...

Jóóóóóóó...... elég.! Utálnám (utálom ) ha huginak van igaza .... " látod megunt téged.. nem is ír"
És tényleg leszarja a fejem... úgyértem komolyan nem is érdeklem.. ! és akkor menjek el olyan kurva messzire hozzá. kedves... ! Most nagyon mérges lettem e miatt... és dühös is vagyok. Olyan bunkó tud néha lenni.. de nem is veszi észre magát mert majd pont msn-en keresztül... amikor nem látja az arcom.. hát ja néha elég érdekes arc kifejezéseket tudok vágni.. ! Húúú most muszály valamit csinálnom h ne gondoljak rá... meg se érdemli hogy rá gondoljak. akkor miért tenném? miért? miért???! nem akarok választ adni és erőlködni ez miatt.

Dekupázsnak is milyen képe van msn-en kint... olyan amilyen... olyan! igen.. nem vagyok féltékeny! miért lennék? én... ugyan rájuk?! hah.. (jó lehet kicsit igen talán.. de azért.. hm eről lekéstél...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése