2009. július 26., vasárnap

Hát ez így... izé. "Úgy látszik ennyi volt Esőlány..." Hát tényleg úgy látszik? Hát akkor tényleg.
de nem ennyi volt.. esőlány lehet nincs... de Emmi még továbra is van mert én nem tudok csak ennyi lenni... ő azt hiszi... miközben én is azt hiszem... pedig ő nem tudja és én se tudom fölösleges mondatok kijelentések tömkelege. Elégtételel vagy anélkül lemondott Emmiről. Emmi meg talán róla. És ez így hülyén van megoldva. Hiszen ugyis találkoznak még szeptemberben. (és lehet gyülölködni,szeretgetni,csókolgatni,utálkozni,ismerkedni,elitélkezni,beszélgetni,megpofozni... ) :D :D hát bármi lehet. nem kesereg! nem szomorkodik!!! : ) majd minden kialakul. xP
Nem tudni mit hoz számomra a jövö... és neki mit.. vagy kit vagy nekem kit. vagy őt vagy nem őt vagy őt máshogy. :D x D Vagy ezer variáció létezik fölösleges fölösleges dolgokon rágódni,agyalni. Nem fogok! ; D.

a reményteli együtt működésben bízva?! x D ez meg mi volt? :D hülyeség. szerintem most nagyon utál engem az Olivér.... dehátnemtehetekróla. x(. (vagyde??!:O.. ezvan szokdmeg!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése