2009. július 15., szerda

esőlánynak hív...

Esőlány.. tudod azért mert együtt áztunk.. :) és nagyon jó volt.. habár nem most volt. de jó felidézni a pillanatot.. bárcsak lenne még ilyen jó pillanat... vele... de nem úgy nézz ki h ebből lesz valami.. nem tudom. Teljesen bizonytalan vagyok. Ma nem beszéltem vele... mégis rá gondoltam egész nap... ! És a naplóm olvasgattam... néztem a múltam.. és rájöttem hogy tökfoglalkoztam vele már régen is.. csak nem nem annyira.. ez olyan különös nem tudom. igen... május 19-én írtam elöször le a nevét.. véletlenül vagy szándékos kísérlet volt?:O..
Most július 15-e van... és borzasztó rossz hogy fent van Msn-en és mégsincs fent... kínzom csak magam ezzel az egésszel... ráadásul felhívtam.. :O a vezetékesről... de miért,?! hát csak hogy haljam h azt mondja h: hállóó?! iGennn??!..
Ráadásul messze van... rohadt messze... de szívemhez már nagyon közel van... csak ez a baj.. semmi más.
óóó bárcsak volna már méz édes.semmi keserű só.
csakúgyjött...

2 megjegyzés: