2009. július 12., vasárnap

...miért nem értem saját magam..?!

Mii????MI,??? mi ez a cím Emília.. :O komolyan.. mondom ezt nem hiszem el.. tiszta fura lettem...
agymenéses hülye bonyolult aberált nőszemély. ... hú ez jól esett jó magam sértegetni néha..! ez sokat dob az önbecsülésemen.. egyszer tökjó és hiper huper jó kedvem van.. de most.. bele gondolok pár dologba ami nincs.. jelen esetben és akkor elbaszok mindent egy pillanat alatt.. hát hülye vagyok én?! (az.. jah a nagytöbbség szerint..) Hát ez van...! Jó lenne tényleg a pillanatnak élni.. a mának a jelennek.. de nem lehet mert a jelenem úgy érzem a múltam akar lenni.. sok a hasonlóság habár tudom Ő más.. mint ő volt... és jövö??! kurvára félek.. hogy megbántom.. hogy megbánt.. félek hogy nem is szeretem majd.. és ő ha ő igen??! akkor milesz..?! nem akarom miért nem tudunk szeretni? ! önzetlenül tisztán kölcsönösen. nagyon nehéz. egy normális kapcsolat. nem is kell hogy normális legyen utálom ezt a szót... .. kapcsolat... még a hideg is kirázz!!! ha nincs vágyom rá hogy legyen.. ha van akkor meg ki akarok törni belöle mert nem érzem magam szabadnak... és korlátolva érzem magam. ráadásul úgy vagyok ezzel ha kapcsolatban vagyok akkor szeretnem kell !!!!! és adnom... adnom.. önzetlenül szeretni..?! de ha nem?? de ha nem megy nekem ez az egész?! biztos tulkomplikálok mindent.... hülye vagyok.! ráadásul.. mostanában annyit filózok dolgokon.. az Olivéren.. igen.. és hogy őszinte vagyok e valójában?! amit mondok, amit teszek..!... annyira bonyolult nőszemély vagyok ... de nem szeretem ilyenkor magam. (úristen mennyit hülyeséget írtam össze.. ...)

2 megjegyzés:

  1. Szia Emi! Ne sértegesd magad! Jól esik, de nem mindig tesz jót, hidd el...Légy boldog,azzal, ami van, és akkor megkapod azt is, ami nincsen! Pusz,Emmi.

    VálaszTörlés
  2. igazad van... :) köszönöm. ;)
    puszii Klauuu. : D

    VálaszTörlés