2009. július 23., csütörtök

valaminemjó...

"valami nem jó te nem ezt mondtad..." :D azthitted hogy most alvin sajnálomot fogok neked idézgetni,????:D pedig nem... valami tényleg kurvára nemjó... mostanában kissé le vagyok törve.. (fogalmam sincs..miért vagy csak nem szívesen akarom mondani h miért..) anya hazajön meglát.. első mondata: mi baj van?? ... ! csak mert mostanában kicsit tul elvontkodom.. és a régi naplóm olvasom.. emelett írom a 6.-at mert öt már betelt. o.O. És Victor Hugo: A nyomorultak-at olvasok..! Potterel meg valami nagyon nem oké most.. jó nem vele meg velem se.. csak így ezzel az egészel. Olyan hülye helyzetek ezek. Zavarja h nem beszélünk eleget.. engem is... de mégse teszünk semmit h másképp legyen mert kb leszarjuk egymást..! Meg edig esténként felhívott és beszéltünk.. ami jó volt.. mégha Szabadszállást komunistázta is. xDDD De tegnap nem.. meg azelőtt se.. meg gondolom már nem is fog..! Én hülye fejjel meg nézem a telefont h hátha felhív majd... aztán belealszok a várakozásba meg a reménykedésbe. Hülyén van ez így megcsinálva. :) :=(.

Vulgáris B Közép volt tegnap... (fradimeccsen). :D de jóvolt. én nagyon élveztem.. röhögtem a sok hülye beszóláson..! "SÜNSÜNSÜNSÜN..." XDDD. Meg lepacsiztam a fradistákkal.. oda jöttek és mindegyikkel.xD azthittem jobban néznek ki... kicsit csalódtam bennük. x) De a játékuk továbbra is változatlan! ;D bizonyítja a tegnapi eredmény!! KECSKEMÉT nUUUUllllaaa FRADIIIIIIIIIÍÍÍÍÍÍ hÁROm. ;D. Hát Hajrá Fiúk!:D.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése