2009. július 29., szerda

bezsongva. :D

Húú tényleg mehetek!!:D:D Tök be vagyok már zsongva... tirpunk,linx,fegyelmezőőő :DD wíí de jóóóóó lesz(Y) annak kell lennie!!: )
Nem soká indulunk mert ma pesten alszunk királyba :D és holnap indulunk pestről csornára ;).

Ráadásul megkérdeztem a Sütiset is h elmehetek e majd.. :D és igen!!!! jeee :D:D ez az!Süti elengedtek mehetek ;). Jólesz az is :D:D....

Csak egy dolgot sajnálok.... Olivért... ! Meg h ezek után már biztos nem leszünk vmi jóba.. meg gondolom haragszik most. Meg h megígértem... nem csak rajtam múlt ez az egész... és megértem anyámat h félt és nem enged el olyan kurva messzire egy számára ismeretlen személyhez.
Hát ez így alakult... majd szeptemberben látom... bár akkor már minden más lesz és máshogy lesz tehát ez még a jövő zenéje ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése