2009. július 17., péntek

Szabadszállás : D

Úgy látszik ez a város még mindig képes meglepetéseket okozni nekem :P. Pedig már itt élek több mint 15 év.. lassan már 16.. :O ! Hát igen öregszem... ;). Itt születtem.., itt jártam oviba.. :) , suliba.!
És én szeretem ezt a várost mert olyan kis nyugodt és meg van a maga varázsa.
Ma például fel le rohangáltam ügyeim intézése érdekében :). És amikor jövök ki a boltból egy vad idegen srác rám köszön: Szia!! én : Hello. ő: Szabadszállási vagy? én: Igen :). ő: Jah mert még nem láttalak itt... Csak mert nagyon tetszel nekem.! én: óó hát köszíí. ő: remélem találkozunk még sziaa!én: Sziaa! o.O (aztán szerencsére be ment a boltba.. xD.. h mik vannak.. :) )
Aztán amikor tegnap bemegyek az új kínai üzletbe h megnézem h milyen..xD. Hát bazdmeg én éreztem magam hülyén.. a nőci (az eladónő) végig kínaiul beszélt ott telefonon..! komolyan...! Megyek a pénztárhoz fizetni.. és akkor is végig.. -.-". Hülye kínaik... !
Jah meg ma sétálok a járdán egy nő megy el melletem biciklivel és németűl beszélt ott a hátsó ülésen ülő gyermekhéz. o.O xDD. (Y) jólvan.. :) települjetek csak... kínaiak németek.. milyen jó h ez egy Ősi kun település. ;)
Meg megyek el az ovim melett.xD:P (ahova jártam)
És a kis cuki gyerekek rám köszönnek h : CSÓKOLOM. xDDDD (Y). (olyan furcsa.. pár éve még én néztem ki az ovi kerítésén és én kiabáltam a "néniknek" h csókolom meg szia...! Jah és cseresznye (volt) a jelem.. :P )
Jó itt élni. :) ráadásul nem egy hírességet tudnék a település nevéhez kapcsolni.. :) és erre tök büszke vagyok. Igen én itt lakom. ;) {Petőfi Sándor,József Attila,Rozsnyai Mátyás,Rozsnyai Pál..}

/ Prielle Kornélia színművésznő. :) Itt temeték el..( Mert itt ment férjhez : Rozsnyai Kálmánhoz ) a temetőben.. jó néha meglátogatni. :) /
. Azthiszemjóittélni.

2 megjegyzés:

  1. Emi! Én pedig azt hiszem, hogy tetszik nekem ez a hely :) Főleg, ahogy leírtad! :) Remélem Heroldtancs.nőnek hamar összejön, és tudunk mindahányan találkozni :P :D Pusz

    VálaszTörlés
  2. :D köszönöm. :P
    én is remélem.. :) húú mert az már nagyon jóóÓÓÓÓ lenne.. :D

    VálaszTörlés