2010. január 13., szerda

100.


100. bejegyzés.

köszönöm hogy volt aki olvasott... volt aki nem értett volt aki igen volt aki gyűlölt azért amit írtam volt aki szeretett.
és most?
nem tudom kik olvasnak... a rendszeres olvasóimnak csak töredéke szerintem...( de ez nem is baj... )
Hanna,Süti,Nóri? (remélem) Barbi?! Saci?!, osztálytársak,?! egy két kóter arc... lehet lehetne...!
hát nem tudom... ;)
remélem nem vagyok túl sablon túl uncsi túl depi... = S
hiszem hogy (: Emmi :) a dolog.... és működik...
lehet az ide való írás már más értelmet nyert mint a kezdeti időkben... már más...
ahogy az értékrend felborul úgy az írás is más célt kap.


ez a hét... ez a gyötrelmes hét... nem akar véget érni... lehet ma haza megyek... tudom csütörtök van... NEM MEGYEK! pénteken lehet... lehetne ne legyen MÁV sztrájk... könyörgöm csak azt ne... elég a bkv-t elviselni mondjuk nekem semmi bajom vele.... jól meg férünk egymással : D
gyalog megyek suliba és akkor érek be amikor nekem jó ^^ élvezem ^^ bikáson keresztül járok
(:
cuki Kárlosz sokat lát és én is őt... ma is tegnap is... felmentem hozzá...(: már fotóm is van az én kis bikámról... =D ő az én gyerekem... csak az enyém (: [ őt nem veszi el senki :$ ]

Képtelen vagyok kilépni egy olyan dologból ami bennem van...! amíg ő nem én se.

A szerelem buzgó megfeledkezés mindenről, ami rajta kívül van. (Victor Hugo)
( hát ezért szerettem a szerelembe... (: szeretem a szerelmet de mit ér az egész ha nem tölthetem meg senkivel sem?)

-ez egy... jó kép... ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése