2010. január 8., péntek

hiú ábránd

"hiú ábránd hiú ábránd... rossz álmok gyötörnek minden éjjel... HIÚ ÁBRÁND HIÚ ÁBRÁND!!!"

+hiúsult...
köszi köszi köszi !!!
Át látok rajtad valamilyen szinten... ismerlek már annyira hogy a kis átlátszó hazugságaid észre vegyem... =S de felesleges a mellé beszélés... akkor mondd meg hogy NEM AKARSZ!!!... ahj...
jó biztos túlreagálom ezt az egészet... csak már tök vártam és így NEM... semmi... hát akkor jó... engem se fog már annyira izgatni... ha nem találkozunk hát nem találkozunk. (eddig is megvoltunk a másik nélkül nem?! el is felejtettük már egymást nem?! minek erőltetni ami nem megy???!!!)

A másik meg... khm neked is köszi... mindent... úgy érzem ez se volt olyan hűű de teljes!
Azért jól esett volna ha hívsz... jah bocs te hívtál igen... mikor? 11 után... bocsi hogy akkor már alszom.

Nah most bazdmeg jól le írtam... de hiába hiúÁBRÁND. :D ez a két ember nem olvassa a blogom... fingjuk sincs róla hogy nekem van egy blogom... tudnak e egyátalán valamit ami most én vagyok??? csak a múltam... ! hát akkor meg? miért esik szarul ez így nekem?!

Nyitni kell... ki nyitom ma az "amszterdami" ablakom és benézhet rajta bárki talán de ismétlem talán még be is mászhatsz az ablakomon. ( senki ne gondoljon semmi perverzre... khm )


Legalább a ma este még nem hiúsult meg... és nincs MÉG nem is fog!!! Morisons én Hanna és kurva jó lesz... boros colázunk,tequila+citrom sózunk és táncolunk és lazulunk és hagyjuk magunk sódrodni az éjjbe!
:) ÉLVEZET ÉLVEZET ÉLVEZEM... (:


Hol?NAP. :) + Saci szalagavató + áfter. je :P

Vasárnap meg találkozok Imivel végre egy otthoni arc... hmmm de lennék most otthon jaj de hiányzik... ( ez a hétvége... itt... nem nekem találták ki elég ütős... de kibírom... mondjuk mit rinyálok itt? még el se kezdődött normálisan és igenis jó lesz!!!)


"Szólsz hozzám, de én már meg se hallak
Fal van köztünk, de nincsen rajta ablak
Nem látlak és nem vagy itt, pedig mellettem állsz
Úgy örülnék egyetlen kis szónak..."



Fogalmam sincs miért van már az egész??? kinek szól ez dolog??? kinek ordít? üvölt... kiabál...síkit... !!! CSAK VAN...

4 megjegyzés:

  1. Kinek szól???????
    Olivérnek....Te is tudod.

    VálaszTörlés
  2. NEM!!! NEM!!! SOHA...
    már nem többé nem...
    Hanna nem tudsz mindig mindent jobban...jó talán most megint rájöttél valamire... de nem biztos hogy tudod is...
    én se tudom már mit miért...?!
    főleg ezt nem... ami itt van... :S
    ha én nem tudom akkor más se tudhatja csak sejtheti... :)

    VálaszTörlés
  3. Emi, nem tudok, semmivel sem többet, mint Te, nem azt mondtam, hogy szereted még az XYZ-t, csak azt, hogy amit itt írtál nyilvánvalóan neki szánod.és amit az ember leír,azt szerintem értenie is kellene.

    VálaszTörlés
  4. értem amit írok... nem ezzel van a baj...
    nem tudom kinek szánom?! mikor,mit,mennyit,kinek??????!!!!
    tudom hogy nem azt mondtad... de mondhatjuk akár AZT IS. és igen nyilvánvalóan...talán...lehet... nem biztos!
    99% százalék hogy IGEN.

    VálaszTörlés