2010. január 11., hétfő

"hagyj..most.."

Az egyik legszarabb nap...
pocsék,borzalmas agyleszívó és utálom.
az év első szar napja és még csak 11.-e van o.O.
ahj.
suliba,táncon,koliban sehol nem érzem jól magam!!!
ez a hétvége... erős volt...
HAZA AKAROK MENNI!!!!
muszály... nekem szükségem van rá... felkell töltődnöm energia kell!!! teljesen lemerülten úgy érzem képtelen vagyok végig csinálni ezt a rohadt hetet... egyedül akarok lenni... nem bírok már elviselni egyes embereket... bocsánat ha bunkó vagyok és megbántok itt valakit... de nekem ez néha már sok... nekem szükségem van nyugalomra egyedül létre és ezt értsétek meg... légyszíves...
ez a hét... maga lesz a pokol... ma is amit suliba levágtam... vagy ahogy viselkedtem ez nem én vagyok....
de hát ki vagyok egyátalán? nem a barátaim... nem kell olyanak lennem mint ők... hisz annyi féle ember van a környezetemben én egyikre se akarok hasonlítani... de mégis mindenki mást vár el tőlem.. más tanácsokat ad....legyek ilyen legyek olyan.... köszönöm NEM KELL... megjöttem már a jó tanácsaitokból... most nézzetek rám?! nem találom magam... hogy nézzek ki?! mi van velem? megváltoztam... ez nem én vagyok...
meg kell találnom önmagam.

és nem érdekel... nekem senki ne mondja meg mi a jó a helyes a normális... élni fogok mert élni akarok... nem kell a hülye hatásvadászat és befolyásolhatóság.
és ha én pénteken elmegyek a király utcába és azt teszem amit a többiek szoktak a király utcai házba akkor SAJNÁLOM... ez van az én döntésem hogy baszom el az életem egy részét.
Valahogy nekem is tul kell lépnem a fájdalmaimon... jó tudom nem ez a legmegfelelőbb út... nem is ezt akarom választani...!
DE HAGYATOK MÁR VÉGRE VÁLASZTANI.
(senkit se tudok most megtűrni a közvetlen környezetemben... ne ingerelj fel...! nem akarlak lehordani a sárga földig... úgy hogy minden egyes szavam beléd marjon mert olyan őszinte.)

most a könyvekbe,tanulásba,rajzolásba,cigibe menekülő út tűnik a leghatásosabbnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése