2010. január 27., szerda

közeli ábrándok

mondatok hada várja hogy végre számra vegyem őket és bevésem agyam szürkeállományának üres területére. [ iszonyat sokat kéne tanulnom... ma igen... nekem töri,irodalom, + alap program pótlás. ]

ha a szombat teljesül én egy nagyon boldog elégedett nő leszek.
(ha ÚGY teljesül... persze igen csak álom... de?! egyszer ugyis eljön. én tudom. én érzem.)

Fáj a szemem. igen még mindig megint... SZEMÜVEG! tudom... a szemnek az üvege vagy az üvegnek a szeme vagy üveg szem? a szemed előtt egy üveg... hogy legyen! lehetne már...
OFOTÉRT. ! ! ! Hahó. igen elmegyek. elkell. mert ma orvosi vizsgálat is volt a suliba... hát jó... tényleg kurva szarul látok már...
" te se veszel észre mást csak ami eléd táncol és ordít !!! "

+ a legrosszabb vízió... FOGSZABÁLYZÓ. o.O
egyszer már volt róla szó...még 7.-es koromban... el is mentünk máv kórház fogászat... és mit adott isten? SZÜNNAP. égi jelnek vettem... lebeszéltem róla apucit... meg főként saját magam... hogy NEM KELL EZ NEKEM!!! elfogadom a fogaim ahogy vannak... ha van ott felül az a kettő akkor legyen... egyszer még jól jön.
Ilyennek teremtettek ilyen leszek...
Aha... és akkor a nővér néni (vagy ki az ott a suliba?! x D) szépen finom probál rádumálni a fogszabira... és azon kapom magam hogy vadul tiltakozok és makacskodom... aztán elkezdtem magam meggyőzni.... " hát lehet mégis kéne.. de.."
félek tőle. és fáj is. ÉS NEM AKAROM hogy kihúzzák két fogam azért hogy az a másik kettő beférjen oda ahol semmi keresni valója nincs (szerintem) mert ők ott fent jól elvannak.
:( nem tudom mi legyen ezzel a fogszabályzós dologgal... valakik azt mondják kéne... valakik azt hogy nem.... tulajdonképpen ebben csak nekem kell döntenem senki másnak... úgyis az lesz amit én akarok... akarom hogy befolyásoljon a szeretteim véleménye és azok véleménye akik a közvetlen közelemben élnek? LEHET.... nem tudom ahjj jaj. :(

menni kell. mindjárt 4 óra...
(pedig még lenne mit írni... :S )

de tanulni kell...
(a téli fákat... :D )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése