2010. január 19., kedd

tervek

Hanna: élhetnénk egy kicsit nagy világiasabban!!!
Én: ezt hogy érted?
Hanna: Hát el kéne járnunk szórakozni.
Én: jó ezt már mondtuk párszor...
Hanna: De nem... baráti körre kell szert tenni. Pesti barátok...
(igen... nem koleszos,nem sulis csak pesti vagy budai... bánom is én : ) )

Jó lenne már... ha ez össze jönne... mert kicsit uncsi sablon estéink vannak... (jó mostanában nem annyira :$ de érzem azok lesznek... :S )

Kiakarom próbálni a király utcai társast. x D

Nah ez meg ki? valamely ismeretlen Nemes Sulis arcok jelölgetnek myvipen. :)
Képük az persze nincs fent.
Névről... én? ugyan hová gondolsz?

Ha meglátom azt a képet róla összerezzenek az ijedtségtől... persze nem mindig csak most... nem szívesen látom a látogatóim közt... a végén még azt hiszem nekem is rá kell néznem. DE NEM.


Nah 7 óra... (: " jaj hogy múl az idő "
talán vacsorázok valamit
talán teázok még egyet
talán kimegyek hintázni?! (ez tetszik)
talán... hopp ma este nem mérgezem a tüdőt. (biztos nem talán... de kitudja kivel fut össze az ember... soha nem lehet tudni)

:$ (reménykedni szabad nah...x D ) :$

Jólesne néha pár otthoni hang. ( vagy akár Nóri... jó tudom teljes képtelenség hogy magától eszébe jusson... :S tök leszar már... elfeljtett... :S meg kéne már szokni...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése