2010. január 7., csütörtök

ZÖLD


...
"wááá azért jó vagyok nem?
-hát igen a legjobb...
én is szeretlek
-de én nem szeretlek én imádlak!!!
ahj szívem :$"


x DDDDDDDDD
szakad a HAóóóó
imádom a zöld színt de azért a VÖRÖS IS(L). a zöldfehér+ maga a totál fradi. ;)
de a zöldet nagyon megkedveltem most. *.* zöldzöldFŰZÖLD.x DD
higénnnn biosz órán ahj de jó szíííjjjvni. x D

<>

Tegnap annyira jóóóó volt : D (de a ma reggel... hát az kissé nagyon jól kezdödött x D)
tegnap: Hanna nap :) a világvégéről elmentünk a másik világ végére. x D
hogy trendi legyek: sopcsíztunk egy tutcsit!XD
ÉS megtaláltuk a szuperjó csizmát nekem. xD +vettem még egy ZÖLD felsőt. mert hát zöld... ;)
és sokat metróztunk. :) amit imádunk. jaj de jó volt az a tegnap Hanna(L) :D

elszakadt a ferencvárosos karkötőm. :( tehát vennem kell egy másikat... el kell mennem a fradishoppba.. de az akkor sem lesz ugyanolyan mint ez volt... ez annyi mindent át élt velem... azóta van meg mióta betörték az orrom... a fordulópont napjától... tehát kibaszott fontos volt... :(

"(te) vagy nem dohányzol vagy meghaltál...!!!" (ésmégse.)

"Ha mindenképp meg kell mondanom , hogy miért szerettem , csak azt tudom mondani , hogy azért , mert ő volt ő, és én voltam én."
(ez nagyon nem igaz... de amúgy igen... egyszer egyetlen egyszer... volt ilyen. isssss zzzzíí)

Ma még ki kell menni hintázni.
Tanulni kell.(nyelvtan)

És szar kedvem van.
Beszélnék valakivel...
Nóri... hívj fel. ( nem olvassa a blogom)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése