2010. január 19., kedd

x D 4174 x D

tényleg csak ezt az apró áldozatot kellett meghozni.
és milyen jól áll ^^ (egyesek szerint :P nekem még nem jön be... nem szoktam hozzá... hogy az ott hátul nekem hiányzik. : D majd megtetszik... idő idő idő :Đ. összefogni nem tudom :( milyen kár... amúgy nem... már nem is annyira bánom hogy nincs :D eltettem emlékbe... (: (bolondság) )


a hétvége OTTHON remek volt... leszámítva azt a 3-4 órát... khm.

SIKERÜLT!!!... azthiszem tényleg... jó így.

nem akarom hogy elmenjen... de nekem csak jobb lesz... (ezt remélem) de nem akarom... hiányozni fog... azért... (jó tudom ő is csak múlt... és a múlt az MÚLT... elmúlt...) de soha többé nem fogom látni? még leírni is rossz... *.* belegondolni... : O szörnyű!!!


Hamvas Béla: Barátság
Minden barátság azzal a homályos érzéssel kezdődik, hogy valahol már találkoztunk.
Mintha régen testvérek lettünk volna. Még inkább, mintha ikrek lettünk volna. S ezért a találkozás, csak viszontlátás.
Amikor pedig az ember barátjától elszakad, tudja, hogy ez a távozás csak látszat. Valahol együtt marad vele úgy, ahogy együtt volt vele a találkozás előtt.

(ez meg... hát mert ;) )

Kaja kártyát kéne kutatni.... és táplálkozni se ártana... ( 4174... nem szabad elfeleljteni vagy 71? Már elfelejtettem... x D szétszórt vagyok kissé...de..)

(jah és annyi hülye teendőm van... ahj pedig én úgy pihennék még mindig egy forró vízzel teli kádban OTTHON... )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése