2010. január 20., szerda

Boldog,gyerek.

Hát BoLdOg vagyok! =)
köszönöm most jól érzem magam a bőrömben :D
hopp írtak msn-en nah már nem... :D nem am igen... (: csak az nem ír akitől várnám hogy legalább köszönjön vissza... :S ( mi lett ebből a NAGY barátságból? hol van? ki lopta el? )
Ezt leszámítva remekül. (:
Holnap ÁGNES NAp. szupcsííí lesz :D (majd le írom hogy milyen volt... vagy nem...)
Megnézük a Bolyongás meséit (durva,szektás színházi előadás ) :O wúhh
+ az Oidipusz királyt
és valami filmet : )
(művelődünk rendesen)
aztán levezetésképp tánctréning. : )

Ma kimentem hintázni. És a melette lévő hintában a kisgyerek megkérdezte:
-szeretsz játszani?
én:-persze szeretek :D
- játszunk valamit?
én:- aha játszunk!! :)
-te fiú vagy vagy lány?
(ez a kérdés kissé szarul esett x D de egyszer már kérdezte ezt egy kislány a vonaton... x D... most biztos a hajam miatt... xD vagy olyan fiús fejem van hahahhHAHAHhahah.? igen? tényleg?:DXD )

aztán elkezdtünk hógolyózni :D (persze ő kőkemény féltéglának mondható hókővületekkel dobált. x D )
meg csuszkáltunk a dombról és olyan gyerek voltam :D nagyon... síkitottam,dobáltam,szaladtam,csúsztam (: (felszabadult voltam és vidám.)
majd hintáztunk még és beszélgettünk
Kiderült hogy4.-es és a Kollégiumba jár suliba (ide ahol én lakok :D)
Máriónak hívják
van egy báttya akit rajta kapott a pucér barátnőjével az ágyban. x D (előszerettetel mesélt. xD )
a csaj állitólag kolis. (:
Hát jól elbeszélgettünk. (:) meg játszottunk.

Ma este valami fergeteges jót kell csinálni. : D

Mert tegnap az volt!!!x D
BALU, BÁLNA = Barbi xDDDDDD
Hófehérke(vagy kefélke?x D),Hapccíí XD, HalHal, Hering= Hanna . x DDD
Sün,Süsü,Sárkány,Sügér= Saciiiíí x DDD
Elefántiii,egér=Emmi. x D
vicces volt. (:


[még mindig nem köszönt... jaj... Nóri... :[ ha tudnád te milyen szarul esik ez... ]

Fáj a szemem. (szemüveg. kell. lesz. hordom. néha.majd.talán.szükségvanrá.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése