2011. június 22., szerda

6080 idegszoba.

"Hosszú még az út,
ahhoz,hogy kijózanodjak
Agyamba golyó szorult,
lehet,hogy nem álmodtam..."

most jöhetne a várva várt Hiperkarmás bejegyzés hogy mennyire eszméletlenül jó volt és katarzisok meg részletezés...?!
DE NEM ugyan ki hinné el?
ugyan ki hisz már nekem?
(egyszer talán megírom milyen volt életem egyben legszebb, legkatartikusabb, kétségbesett , magányos, társas,vidám, szomorú, elérzékenyülős, Bérczesi Robis estéje!)

DE most az ideg ingerem roppant alacsony és idegből kell leírnom hogy ELEGEM VAN AZ EMBEREKBŐL!
ember okozta hányinger!

és szabadszállás felzabál! azzal ami itt van... (nem gondoltam volna hogy már ennyire eldurvult itt minden...)


áááá nem bírom itt tovább!

itthon se sehol se.
hol lakok?
nem tudom.
el vagyok veszve!
ki vagyok készülve!

PÉNTEKEN VISSZA BUDAPESTRE!

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁááááááá

hol a kiút a 6080ból?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése