2011. június 27., hétfő

csillagtelepen járt. ^^

"Valami azt súgja neki, hogy csak abban higgyen,
Akibe biztos, hogy nem fog beleszeretni pedig a vérébe' van.
Tudja ő is."

SOSEM VOLTUNK SENKIK. :)

ha leírom le verset írok róla ha elmondom ha elnevettem nektek,magnak se hiszem el.
főleg hogy ily kritikus időpontban mikor senki (akik sosem senkik) gubbasztanak a monitor előtt...
( 02: 57 )
ááá 7 kor kelek csak fel... (:

nEm most nem a napfelkelte miatt...
de az idegen szerint én szerelmes vagyok belétek! :)

olyan is volt.
most takaró és offos mámor bennem az éjszakai szabadszállási deáktól.

de le sem feküdni 4-ig msn-ezni szőke emberrel és utána 3 km-et futni ki ki a semmibe ahol a világ végén a folyó parton állok egyedül a semmibe az alföldbe és várom a drága felkelő napom ami csak úgy kiszivárog a föld alól...
na ezek az olyan pillanatok amiktől nekem nyár a nyár! :D
Hiperkarmát hallgatva reggel 6-ig futni a semmibe tudni kell!

:)


és azt is tudni kell hogy csütörtökön ha a bátyám medencés,sütögetős,sörös hepajt csap csak fiúk társaságában...
akkor nekem nincs ott keresni valóm... :D (nah éss akkor mégis volt... mert Imivel sör cigaretta medence és a kedvenc nyári slágerek. )

és persze khm... (na a bátyó kicsi féltett Húga?! nem kell azt már félteni. csak piros és emlék és vers van róla és remegő zizegő de oda a szürke pulcsi és a rádzzsőőr nyúl is de a sapkám vissza kapom. ;) )(most két történet morzsái értek bennem kalásszá... :D (mekkora őrült gondolat)


a nyakam zsibbad a fejem izzad és alig várom hogy újra lássam ahogy a falak folynak! :)
mert csillagtelep.

pénteK?! CSEHOVA. múzeumok éjszakája.
az első Csehova ami után boldog.
mondjuk a kötél kicsit szét kúrt.
de legalább örömmel hagytam neki.


néha úgy érzem hogy... csak nem vagyok az.
de az erkölcs bennem halványodni látszik.
s amiben hittem már csak messziről látszik itt valahol... ( de ez Kiscsillag már pedig itt most Hiperkarma van.(L) )

és igen Szombat!
Bérczesi Róbert!!!:D
én meg az ének eméxel?: )

Hunnia...
ááá na ezt nem lehet leírni mert ezt érezni kell..
de lényeg kétségbeejtően sz.

éséséésésé. semmi sem reménytelen.
és a csillagtelepen mindent megtalálsz.
és hiába hiszed azt a csillagot a legfényesebbnek az égen...
bármikor oda sodorja melléd a tejút rendszer bonyolult szele és akkor egymás mellett egymás fényébe fürödve már nem is tűnik olyan fényesnek csak olyan kis szerénynek és .... :)


(leszakad a vállam,nyakam,agyam...

03: 08 (egész gyors vagyok...)

alvászat!
ÁLOMMANÓÓÓ!
mert korán kellek holnap Budapest. ;)


"Az idegen mindenhol idegen. De bárhová teszem,
Sosem hagy egyedül, átlát a szemeden. Az idegen
A haverod őt nézd. Kilesi, ha néznek, figyeli, ha nő van,
És úgy érzi, közelebb menne; mindig észbe kap, hogy ezt
Nem ő írja mások írják benne. A kapucnis arcok
Ülnek egy teremben, írnak, és égnek a lapok.
Az idegen szerint én szerelmes vagyok belétek bennetek.
Hagyjátok, sosem voltunk senkik."


de nem ám...

(ma kedd! :) holnap szerddaa és és utána meg csütörtök ami annyi jelent szar feszt... :S :D:D (nemám tökjó xDD)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése