2011. június 21., kedd

FranPalermo(L) (izzadtmocsokSzerdán. )

"A szív korábban kelt fel reggel,
nem bírt aludni a régi testtel..
Add vissza a szabadságot nekem.
Az van, hogy akármerre járok,
mindenütt ismétlést látok..
"

hát mivel is kezdhetném ha nem ezzel?!
a felejthetetlen éjszakák...
rég írtam (jó mihez képest?!)

kezdjük az elején... : )
végre össze szedtem a gondolataim amik ki be futkostak a tekervényes agyamban a gerincvelőmben a szívemben a májamban a libidómban és a ... a Lelkemről meg nem beszélünk... ( jaj biztos megint a másik személyiségem támadta be a klaviatúrát. de közlöm a kedves félre értőkkel hogy nincs másik. egy van. egy Emília van hiába is boncolom folyton ketté és küzdök vele... attól ő még egy nincs Budapesti rossz Emmi meg szabadszállási jó Emi. a kettő egy egybe mosva...)

vidámabb meleg vizek!
nem ám a felületen a víz mélyén. az iszap alatt is kibaszott jó.



Szerda: Fran Palermo. ( a várva várt húhha menta terasz kibaszott jó lesz parti! :D)

(az is volt... egy darabig... :D (sŐt) ...)

Nóri,Klaudia. király utca, margiTS körút. : D (a park amiről tudom hogy ott van. bor,boros kóla, hiperkarma,30y zenének! mert jó ha marad körülöttünk értelem.)

Drága Herold Eszter is velünk tartott Fran Paleromra. (azt kell tudni róluk hogy baromi jó amit csinálnak és ahogy egytől egyig remek emberek! :D és nagy büszkeség hogy Beni allias pocok játszik a bandában ő nagy haverunk,osztálytársunk,kis öcsém, színjátszó társam. (de azért nem öntöm aranyba nevét. :) )
a lényeg hogy engem nagyon elragadtak, elkápráztattak zenei világukkal.
nagyon jót táncoltunk Nórival,Herold Asszonnyal. :)
jaj és olyan jót beszéltem Heroldossal. Annyira köszönöm neki hogy elmondta. úristen nagyon jól esett.
és alig várom már a szeptembert... (a jövő évi darabot... a táncot azt a táncot!)

aztán persze előkerült a móka dohányos. ( Karádi Gergő,Nóri, Emmi. )
a koncertről persze nem lehetett kimenni (gratula menta terasz!)
de megoldottuk valami szertárba. :D (kicsit ütött de jó volt...)

aztán koncert után is egy kör... ( Nóri,Karádi,Laci Geriszon társaságában.)
kicsit már ki kapcsolok és minden mind1 hatások tomboltak bennem...
(valami hülye ember miatt.)

aztán irány-surány volt Deákos!
ott a banda a fűben. ott mi. ott mindenki. (kivéve?! na kit? hát akkor senkit! )
beszéltem Henryvel (az együttes csodahangú talán lelkű is énekese, nagyon megfogott.. jó amit csinálnak... gratuláltam neki(k). )

aztán előkerült valami festékes kép a táskából. (akkor már ki volt belül a szervezetem rendesen.)
Nóri tudta mire készülök. nem akarta hogy oda adjam. azt mondta nem érdemli meg. ( mondtam jó úgy sincs itt... soha nem ott van ahol szeretnénk hogy legyen. kitaláltam akkor majd másé legyen Mása! :D (na nem... persze hogy csak áltattam magam a hülyeségeimmel.)

sétálgattam a nagy vihar magányban deákon ( pisilés cím szó alatt)
locsolók betaláltak meg egy telefonhívás.
aztán Nórival elindultunk boltba ahova két vállalkozó szellemű kan elkísért minket.
mondanom se (írnom se xD )
kell hogy hívták az egyiket... "olivér" legalábbis a többiek így hívták amit nem értek miért mert amúgy Elek. (mekk mekk)

szívtunk velük meg fröccs.
aztán már jól elvitt valamerre a hajlam a szándék az erkölcs!
mikor vissza értünk deákra. (fűben ülve)
hagytamhogybetépettcsóklegyenavége.

tudod az a fajta csók amikor olyan embernek adod akihez közöd nincs és sosem adnád neki de akinek adnád távol van és csak őt elképzelve csókot adva oldottad meg a dolgot. (a lehető leundorítóbb. )

nagyon hánytam utána magamtól. (undormány vagyok!)

hiperkarma zene a fűben valami emberke ott játszott pár számot Nórival meg élveztük. :)

aztán mi jött mi nem? a királyutcában ültünk az utca sarkon kakukfűtablettákkal zilált megbaszott lélekkel.


ja és oda adtam a festést. :)

hogy volt e értelme?!
valami biztos.



(a Hiperkarmás Péntekről majd később...)

folyt köv.

(most padlás,málnaturmix és JamesBond(kék.) x D )

meg este Nóránnyooos! :)


azta de hosszú lett... :)

(jah és ha Kaukázussal nyitunk azzal zárunk )


"Ha Pestre jönne...
Bárhol megtalálhat...
A pulcsiját visszaadnám...
Bárhol megtalálhat..."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése