2011. június 9., csütörtök

moha zizzenés

Aki helyettem van majdnem olyan mint én csak jobb életet él.

miért? (miért jutnak ilyenek agyamba? hol van nekik a hely?)

Csáth Géza után nem könnyű józannak maradni.
lerészegít a tearózsáival a vérző bokájú lányokkal a halott fiaival a szerelmes képzeteivel a mámoros ópium szagával.

még 103-ról leszállva se tudom abba hagyni. utcán könyvel kezembe más világba lebegve ringok a járdán az ópium hatástól amit a könyv belém itat anélkül hogy bármit magamba szúrnék.

most meg őszi korcs idő tombol a tudatalattiban pedig már javában csicsereg a nyár a zsebemben ahol épp most nyomtam agyon egy menta teát a cigarettámmal.

Miket írok? miért írom? kinek?

szeretek képekben mozogni. élni.

ma remek próba volt. tetszik a tér. a színpad. a köteles tánc. a mozdulatok sokszínűsége.
és a kalapos... a jó öreg kalapos Esztivel.

NAGYON várom a holnapot. részemről már ma lenne a holnap este. :)
annyira fel vagyok pörögve. és annyira akarok táncolni, lélegezni, érezni, megélni, átélni hogy azt le se tudom írni.

ide már nem elég a billentyű fekete gombosa.
NEKEM TÖBB KELL!!!
nem már mindig sok sok sok! enni akarok. éhes vagyok a kimondatlan szavakra, mozdulatokra, érzésekre, érintésekre és rátok!
rátok emberekre.
szemekbe nézve elvegyülni!
a metrót is azért szeretem talán...
a föld alatt olyan melankólia tombol a szemekben hogy bátran nézek 2-3 percig egy férfi vagy nő szemébe sőt még rá is mosolygok és ha ő is lát engem nem csak vissza néz akkor mindig vissza mosolyog és boldogok leszünk mind a ketten mert megismertük egymás mosolyát anélkül hogy ismernék egymást vagy szavakat dobálnánk a szerelvény zsúfoltságába.


sok vagyok már megint a képzelgéseimmel és valóságaimmal együtt.
érzem.

de mi az amit nem érzek?

a vesztem közeledtét...
hogy megerőszakolják a lelkem...
ha hagyom.
de akarom.
mindig szeretem ha hagyom.

Nóri? Eszti? Süti? Hanna? Barbi? Saci?
furcsa. ennek a hat nőszemélynek valamely téren megegyezik a véleménye most. (kivételesen.)

de miért? ha nekem nem az ami nekik. talán ők látják merre tartok? vagy csak féltenek valakitől, valamitől?
saját magamtól biztosan...

de akkora kárt csak nem okozok magamnak másokkal. : )

mai új amit még soha :
koli könyvtár ablakából kihajolva mohát tépni a tetőről.
epres szívószállal tejet szürcsölni.

(és még kitudja miféléket csinált ma ez az elsiklott életű ! XD)


dinnyét enni aminek vér íze van. (micsoda beteg ötlet)

ó de hát köszönés lepett meg most msn-en.. a betépett álommanóm az! : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése