2011. június 28., kedd

ösztön függvény

Már rájöttem kitől mit, mennyit, mikor, hogyan. : )

Nem fogok pazarolni. Se kiégni.

én EmíLia vagyok. : )

hol Lia hol Emi vagy Emmi.
de most maradok inkább a Lia.


és... (Hunniában írtam...)
(blokkokra vonat jegyekre jegyezve.)

" Bort ízlelve Bérczesire
várva magányban a Hunniában-"

(az óvódás áll rím kategória.)

"Remegve zizegsz a testemen alvadt csókú ismeretlen."

( ezt egy Ádám miatt... :$)

(nem is tudom miért idéző jelezek, záró jelezek mikor ezt én írom... vagy a kapucnis gonosz bennem?!)

"Orcy parkban kétség hegyben bányászok. Hopp egy szivárvány! ott ülök alatta a hiper magánnyal karöltve."

( Hiperkarma koncert után Panírozott Barikák előtt...)
hajaj még le se írtam...
volt egy érdekes kétségbe esett 1 órám az Orcyban. Csak mert senki sehol kurva egyedül.
Megszokhatnád már kedves Emília hogy téged mindenki ott hagy mindenhol!
nem nem szokom meg!
én hagyok ott mindenkit!
mert engem senki nem tud igazán elhagyni... ez olyan mint a " engem nem lehet el felejteni..."
és tessék már megint Robi. :)))
miért csak 34 éves!? :O
(és szűz a horoszkóposa. pont mint nekem... ;) )

hajaj az örök szűz! " töröld belém ha izzad a kezed örökre szűz szervezetedet rég nem bírom!"


Eszti Szélpálnak köszönöm a rizset a Móriczon! (még nem hat mert nem hagyom hogy hasson... de már nincs is értelme magának a szónak totál ki üresedett a tartalma. )



"itt hagyott a lovam s most zsebemben turkálva öt forintosok között keresem a szamaram."

(... nem is volt soha. becsülni meg becsülni szeretnék már végre valakit aki Férfi és nem kisfiú!)


Vajon meddig bírja még az ösztön függvény a hullámokat, földrengéseket?!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése