2010. április 22., csütörtök

beteg a náthám a föld napján.

Ma van a föld napja...
én egyébként nem is tudtam.
:)
aki szintén nem... legalább innen tudja akkor már.


Teljes zárlat alatt az egész rendszer. Vírust gyanítanak. hol ott?!
szép magyar szavakkal kifejezően beteg vagyok.betegszoba.torok.orr.hang.nem.alvás.pihenés.gyógyszer.köptető.

"apacuknevetés zéró toleranciára fektetve"
"nagyon felmájerolt kiskomám bundába burkolva "



kiszabadultam a betegszobából pedig nagyon ott kéne most lenni...
beszökni könyvtárba... hogy írni ide + msn-en Nórinak,Vivinek?!:O
csúnya dolog....

Ma lesz itt a koliba a ballagás... meg a szokásos nyomi diszkó. Ami nagyon nagy MULATSÁG. x D
főleg ha azon nevethetsz ki milyen jól mozog. :P (csak mert én ilyen antiszoc. köcsög is vagyok.xD)

Nah megyek mert köhögök és nincs jó vége... köhögni. x D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése