2010. április 26., hétfő

időhiány



kicsúszik ez a rohadt idő a kezem közül...
de még a kezeim közt sincs...
nem is érem el...
nem tudok a teendőim után tenni,menni,lenni.
NEM megy!!!
csak ordít itt bent valami és az idő múlik...
de az idő nem is múlik... mi múlunk el...
mi vagyunk múlandók és nem az idő...?!
lehet feleslegesen stresszelek ennyit?!
(valószínüleg)


Ma csak 2 órát várakoztam az orvosi rendelőben... azt hittem idegbajt kapok...
gyereksírás... értelmetlen fecsegés és pletykák hada...
Ki írt egész hétre... HURRÁ! = S
antibiotikum... (Y)
a torkom teljesen ki van... a tüdőm is...
a pitypang,csalán teát liter számra iszom... lassan már hozzászokok az ízéhez is...



Aztán ma hívott Bella... tudtam hogy vissza kell menni Pestre (Budára) előbb mint péntek...
Szerdán délután mindenbizonnyal felmegyek...
mert próba... és ez tényleg eléggé fontos.
addigra csak meg gyógyulok valamilyen minimális szinten.
meg valami tanulni valót se ártana haza cipelni a koliból.
nyakamon a vizsgák is... =S
jaj nagyon nem tudom hogy lesz ez így... de nem lesz jó vége az biztos... : (
na de fő a pozitív gondolkozás! (...)
.... csak kár hogy senki nem fogja nekem elnézni hogy beteg...(voltam.)

le,ki merült e. (e=elem oder emmi.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése