2010. április 29., csütörtök

maxi?!

0:39...
normális vagyok én?
Maxi eltűnt... aki nem is alex... és nem tibolddaróc...?!
nem értem...
pedig úgy volt...
hm...
motocross mi?
mire várok én?!
hát aludni kéne... (a quimby is megénekelte...)
kevesebb mint 7 órám maradt az alvásra...
holnap ballag a báttyám.
aludni kell... de tudod hogy nem vagyok olyan...
Hajtogattam a kukák mögött egy álmot
egy kerthelyiség félreeső részén.
Eldugult piszoárban vitorlázok
sapkám a hold, fésűm a szél.


csak ez... csak ezt halgatom... csak ez maradt nekem már megint...

Quimby : Don Quijote ébredése


Sorra dőlnek ki mellőlem a lányok
fojtogató bűntudat emészt.
A szívek szemétdombján kapirgálok.
Szeretni, Istenem, milyen nehéz!

Annyi minden bajjal kell még megküzdenem
plusz még itt van a nyakamba varrva
egy lefejezett szerelem.
Tükröm, tükröm, tükröm mondd meg nékem:
Jól áll-e ez nekem?

Sorra tűnnek el mellőlem a srácok
mindegyiknek jobb dolga akadt.
Zajos magányban foszforeszkálok
a sápadt fényű telihold alatt.

Annyi minden szarral kell még megküzdenem
ellenséges szélmalmoktól zavaros szellemem
"Nincsen veszély" - mondják -
csak képzelem.

Aztán orvosok jönnek, kezükben fegyver
és ha a vegyszer egyszer a vénába hatol:
A lakatlan sziget lakó lelke tenger lesz,
a szíve lepényhal. Itt úszkál valahol.

Annyi minden szarral kell még megküzdenem
egy tucat csörgősipkás lidérc horkol mellettem.
Választok egyet. Melyik tetsszen?
Melyik legyen a partnerem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése