2010. április 2., péntek

"*érzelmi libikóka*"

Igen...
az
...
(érzelmi libikóka...)

frissül... ujjul...
Töltödik.
szünet.
szeretem az áprilist!
olyan kis bolond...
zizi!
az ÉN HÓNAPOM! ; D


Ma este nagy őrültséget csinálunk. :D
(ne már csak az álmaimnak éljek... x D )

Wáááááááááá löktet pörög... dörömböl...!
bakancsok dübörögnek az agyban... a szíved meg zenél valami katyvaszos szart...
kavarog az allkh% a hasadban!
hányd ki a régit...
kell a hely az újjnak...
én össze súgiztam a régit elfér az ÚJ a NAGY az Ő... x D hahah.
szeretem az ambivalens írásokat...
az ambivalens helyzeteket...
" a gyülölet megfordított szeretet tehát ambivalens..."


ÉLJEN AZ AMBIVALENCIA!xD

Nah helloooooOOoo o.O
én megyek pörögni!
élni

szünetelni.
kikapcsolni
inni?
szívni?!
na hagyjál már a hülyeségeiddel!XDDDDDDDDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése