2010. április 28., szerda

váza

Rossz volt...
zűrzavaros,katyvaszos,iszapléillatú,izzadt,fülledt pocsék egy szerda volt ez...
én se így képzeltem el... ti se?!
a betépett álommanó megint késik...
még a német tételekkel való babrálás se hozta el az álmokat...

(limonádé ivászat... dió rágcsa német tétel német zenék a köbön.)

jaj Hanna... én úgy sajnálom... igazából azt se tudom mit... de nem jó ez így... rossz rossz ...
és nem csak neked... nem volt jó így látni...
Váza vagy most... nekem váza... törött...
igen...
egy törött vázát láttam... a víz kifolyt és szétfolyt... elúszott.... most várja hogy a föld beszívja... és a szilánkokat újból meg újból összerakja... és ha készen áll... új vizet gyűjt... lehetőleg frisset... (esőt). aztán talán még virág is kerül a vázába.

Nagyon kell vigyázni a vázákra... elég egy apró rossz mozdulat és máris a padlón hevernek szilánkok képében.
Főleg a porcelán vázák nagyon kényesek. Érdemes oda figyelni rájuk... és mindig új virágot tenni... mert attól érzik maguk szépnek a vázák ha van bennük virág.

erős a pillanatragasztód... menni fog. ;)
jó Győrt! ;)
és köszönöm az sms-t. szeretlek.
kitartás.
ölellek,puszillak. /e./

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése