2010. április 29., csütörtök

gumiember

http://tiszakata.blog.nlcafe.hu


érdemes!...


és amit el kell olvasni:
Craig Clevenger : A gumiember

„Négykézláb összekapartam minden darabka gyűlöletet, amit csak kipréselhettem emlékezetem szilánkjaiból, majd a számba gyömöszöltem, és szétrágtam, kiszívtam a levét, hogy a fájdalom és szomorúság és gyengeség utolsó nyomait is megmérgezze és megfojtsa bennem.”

"Fatálisan félre fognak érteni. Mert félre akarnak érteni. Meg kell semmisülnöd. Váltogatnod kell az arcod. Életeket kell gyártanod. Ez az egyetlen lehetséges menekülési útvonal. Csak gumiemberként elképzelhető hát az élet? De milyen élet? És hány gumiember fér el benned? Hány név, hány múlt? Hányat bír el a májad? És hányat a szíved? Mi jöhet a megvilágosodás pillanata után? „A fuldokló ember ígérete. Junkie-szerencsejátékos ígérete: megjavulok, kérek segítséget.” Aki elolvassa, pályát vált. Nem én voltam az egyetlen."


„Kialakítottam pár rossz szokást, de a bizalom nincs köztük. Inkább osztoznék egy fecskendőtűn bárkivel, mintsem, hogy megbíznék benne. És akkor itt van Keara. Egyszer adom meg magam, és akkor kiválasztom a legzavarosabb, legrozsdásabb, legtompább és legvérfoltosabb tűt mind közül.”

"Azért nők is furcsák vannak a világban. Van, aki ha meglátja a kezed, elrohan. Van, aki könyörög és nyög, hogy tépd a haját. És olyan is, aki csonkolt kezeket dugdos fel magának. "


"Ó, átestem már ezen. Követtem el hibákat, amelyek
majdnem örökre betemettek egy mindenféle szilárd
szegélyt nélkülöző helyre, a nevem egyetlen gombostű
a Kaliforniai Pszichiátriai Intézet Szénakazlában. Nekem
egy személyiségzavaroktól mentes Diagnosztára
van szükségem."




.... ( az én érdeklődésem nagyban felkeltette... el kell hát olvasni... el fogom... ; ) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése