2010. április 30., péntek

lebeg

nagyon él a szívem.
nagyon tud most szeretni.
teljesen befogadó képes.
nyitott...
vár.

:$

ma két maxiklón és egy obi. ^^
jaj ez a maxis dolog nagyon elindított itt bent valamit... : )
új embereket ismerek meg... eddig is ismertem őket de most ujjak...
megváltoztak. mások. jobbak.
jobban szeretem őket mint azelőtt... (:


És ma ballagás. és ez egy jó nap volt... (=
a hisztis villamost leszámítva!XD
Büszke vagyok a bátyámra.
és a fradira is hogy kikapott 1:0-ra az utétől... =S . xD
de balhé akkor is volt... :)
jaj és az a két fradista... (=
( akkora jóarcok voltak... én ott velük vonultam... hát igen :$)


óó kaptam egy elég jó kérdést...
" Emmi te miért nem szeretsz könnyűvérü lenni ha ösztönösen az vagy ha berugsz?"
hát... ennek a kérdésnek a helyes megválaszolásához idő kell... ha helyesen akarok válaszolni... önelemzés és önkritika és erkölcsi belső emmi...
ez ilyen lebeg a levegőben inkább kérdés marad....



Saci Sajnálom hogy a te ballagásodra nem... :)
de gondoltam rád ;)
(L) remélem minden rendben ment. ;)


"Nem tudom a neved,
Csak hallgatom, mit ugat a mély.
Szívesen szánkóznék lefele veled,
De engem nem vonz már a meredély.
Dugd le az ujjad, dőlj meg egy kicsit,
Míg hánysz, én tartom a fejed.
Rakétákat lő a telihold,
S te valahogy nem találod a helyed.
"

/quimby...(L) mert most nagyon nagyon ahww *.*/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése