2010. április 2., péntek

P.P-nek

Ha a szívem a szíveddel dobban,
Kicsi ablak nyílik álmomban.
Veled elmennék, velem elbújhatsz,
Sose voltál, mindíg vagy.

Ha a szívem a sziveddel dobban,
Veled álmodtam, velem álmodhatsz.
Süt a nap és most már múlik a fagy,
Sose voltál, mindíg vagy.

Soha nem volt még amit érzek,
És nem lesz már sohasem.
Soha nem volt még amit érzek
Legyen örökre, vagy örökre nem.

Szemeiddel, a tűzzel játszottam,
Sose gondolnád, amit gondoltam.
Csak neked ragyog egy kiscsillag,
Sose voltál, mindíg vagy.


: )
Még jó hogy P.P nem olvassa a blogom... sőt szerintem még a létezéséről sem tud :P höhöhöhö.
:)
hm... (: jaj PéPé... (: jaj Peti... : D
ma is el fogok haladni a házatok előtt... : P
izgi vagyok nem?:D
tegnap is... : D
tegnap reggel engem láttál... (azthiszem)
a múltkor + összefutottunk...
:)


ugye?: D

"sose voltál , mindig vagy."







Jajh.. mi lesz ma este? :D
tűzoltóságon iszunk?
eszünk?
filmet nézünk?
nem tudom...
az msn nem jó... : S
a Nórit + képtelenség elérni... mit csináljak most?
egyedül nem akarok menni... : S



TRANSZBA VAGYOK!XD

(jah és szeretem ezt a számot halgatni meg mert P.P... csak... (:) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése