2010. április 24., szombat

szívcsupor


Kis beteg.Barna hajú kis beteg.
"ebben ebben az életben halálra köhögöm egyszer még magam" ;)
(röhögöm helyett... : D )
Tea MÉZ Orrcsepp OrrkenŐcs
olyan felemelően gyógyító szavak ezek most nekem.
a hétvégét se így terveztem...
elvileg haza se jöttem volna...
de most nagyon durván kikészült a tüdőm a torkom...
cigi?
ne találgass!!! nem kell többé... fúj...

a lelkem most jól van... úgy érzem legalább a szívem harmonizál most a lelkivilágommal (ritka.)
de most a fizika teljesítő képességem van padlón... nem is csoda a szerdán a szart hajtottam ki magamból... megszakadt a tüdőm annyira akartam azt a helyezést... aztán a kátrány felüluralkodott a tüdőmben és azt mondta te csak 8. lehetsz... és csak 8. lettem... jó a tavaji 15.-hez képest az jó... de nekem NEM JÓ.
Most itthon gyógyulok töltöm az egészségi elemeim. (:
Hogy májusban hiperhumorista aktív létem tudjam gyakorolni.


Pénteken lesz a Saci + az Imi ballagása... a Saci a szobatársam és úgy érzem a barátom is...
az Imi meg a legjobb fej báttyám.(L)
és mindkettőjüket szeretem...
miért nem szakadhatok ketté?


Süti aggódok érted... és sokat gondolok rád. Remélem minden rendben lesz. ;)
Lehet pont most éled át életed legszebb pillanatait. :)
ha nem... akkor eljön majd a megfelelŐ...

Tegnap voltunk Tatán... (de erről külön bejegyzés kell... és képek)


Holnap sajnos nem tudok menni fotózni... pedig én úgy mentem volna...
de ez sajnos most nem fog össze jönni.


"távolban a városok takaréklángon égnek" /pluto/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése