2010. április 27., kedd

mininyár

Mininyár...
az!

most hogy olvastam a Hanna blogját... (azt a két utolsó bejegyzést...)
én mégse vágyok még oda vissza...
én érzem most itthon a mininyárt...(nem tudom másképp nevezni) még ha fáradtan gyógyszertől elnyomottan is ... de kötetlen vagyok a nagy melegbe... és ami a legfontosabb itthon.
és az ott fent még mindig kín...
és legalább elfértek a szobába...
és én is kényelmesen elúszok itthon a helyben...
reggel felkellek... reggel,?! a 12:00-át már nem is merem reggelnek nevezni... :$
és az az első dolgom hogy ki megyek... friss meleg levegőt szippantok és érzem a napot az arcomon és hallgatom a madarakat... (olyan jó nyári reggeleim vannak most... )
És nem nem akarom visszacserélni őket az ottani szürke kollégium folyóson végig cammogok a közös WC-ig reggelre... (pedig ez az állapot ami most van se örök... és ha egyszer ott van dolgom... MUSZÁLY... )

És hamarosan mininyár helyett itt a MAXINYÁR! ( :
és eléggé úgy tűnik hogy rockmaraton esélyes a dolog... =)
nah meg pénzkeresösdi lesz...
úgyhogy ki bírom.ki kell.
holnap próba...
csütörtökön rápihenés...
pénteken családi banzáj. x D ( Imi ballagás, Dunavarsányolás, Rokonok...)
szombatra a teljes meggyógyulást tervezem : )
vasárnap meg tanulás és a NAGY visszatérés oda... = S
a kérdés már csak az hogy érdemes e...?! és jó lesz e?!
kicsit félek a fogadtatástól és az elidegenedéstől.
de ezek csak ilyen szokásos Emmi paRák. x D


... ő ...
?!
hát ő... vele az van hogy elköltözött...
Kecskemét... újra messze van... és nem lehet Ő.őŐőőŐ Ő. csak kis ő.
született egy húga. (:
annyira örülök neki.
Hannának hívják... =P (véletlenek...)
szép név a Hanna. ;D
így már ők is 4-en tesók... :)
hm... Dédééé...
ha csak picit is tudná... vagy érezné...
de messze van...
talán nyáron...!
;)
(én türelmes vagyok... és tudok rá várni :D)
ez félelmetes amúgy... :D mert február 14.-én láttam utoljára... XD
úúú ettől már kezd csöpögni a monitorom!XD sok lesz ez!
:$
sz.-> dé.



ó... egyébként ez az április nagyon termékeny hónap nálam...!XD
sőt... a legtermékenyebb!XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése