2010. május 15., szombat

"blabla"

egy ember lelki nyugalma miatt a sajnálkozó "sajnálom" bejegyzést száműztem innen.
hogy könnyebb legyen valami belül... vagy másoknak.
Ha úgy tetszik...
persze súlya van mindennek amit egyszer valaki valahova leír... meg a kimondott szavaknak.

félre informálva és befolyásolva érzem most magam hogy azt ott nálad elolvastam... =/

hétfőn szeretnék beszélgetni veled egy szép nagyot ha ez lehetséges...
mert van amit eléggé jól látsz... de van amit rohadtul de nem...
és nem minden úgy van ahogy te azt le írtad...
mert több oldala is van annak a rohadt érmének vagy kockának vagy nevezhetem bárminek.

És lehet durva voltam és bunkó és az is vagyok... és olyan szavakat írok,írtam amik sértőek de ha nem írtam volna le informatika órán a pillanatnyi agybajom... tüske lett volna...

HÁT NAGYON SAJNÁLOM.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése