2010. május 20., csütörtök

kérdőjeles

?

ott van a fejem felett a kérdőjel...
lehet mindig ott van de ilyenkor teljesen kirajzolódik lelki szemeim előtt és látom a körvonalakat...

nem értem az ok okozat közötti összefüggéseket? te miért fújsz most rám amikor én nem tettem ellened semmit? te miért parodizálsz amikor én nem parodizáltalak ki? nem is akarlak már érteni...
Én nem azért járok a nemesbe hogy jóba legyek az osztálytársaimmal és elnevessem velük a napot...

"nincsenek rossz döntések" /J.A/ ( nem József Attila :o)
hanem az én különleges szeretetreméltó nevelőtanárom. Remélem mihamarabb eljön a kishercege...)


Minden jó ha JÓ a VÉGe. ( =

és meiner meinung nach nem érdemes a múltban turkálni és szemetet hordani a másik fejére...
alaptalan badarságokat kitalálni,feltételezni,elhinni.
Ostobaság.

a legnagyobb őszinteséggel merem ajánlani mindenkinek hogy mielőtt mások felett ítélkezik... előtte nézzen kicsit önmagába és gondolja át hogy Ő mit miért tesz...


És lehet fáj... lehet... de akkor is Cs. tanárnőnek van igaza ami az osztályt illeti.


DE nem szaporítom tovább a felesleges mondataim... x D

Vár a német.(h)
vár.vár. :)
vizsgalány.

és a hatalmas szív a 3 zokogó összedőlt egy világ lánynak.(L) szeretlek titeket. :) igen azt hiszem mind a hármat. ;D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése