2010. május 22., szombat

felhős

(:

húúh.


erre a hétre a spontán cselekedetek voltak jellemző...
ami az agyamban megfordult azt habozás nélkül kimondtam...
amit a szívem súgott azt megcselekedtem
ahogy az agyam diktálta a tempót úgy mentem vele
ahogy a lelkem féltett úgy féltem az újtól az ismeretlen vadontól.

Ismeretlen -> ismerkedem. többet sokat lánnyal fiúval egyaránt. amitől félek amit utálok amit szeretek . (elsősorban azzal...)
Azért hogy rájöjjek én nem félek tőle én nem utálom őt én nem szeretem őt.

" a szavak mind úgy tapadnak hozzám ahogy a levelek ősszel a kerítéshez" /30y/

tényleg úgy tapadnak... a lelkemre,szívemre veszek fel mindent. aztán persze izzad tőle mind a kettő és a szemben jön ki a baj vagy a nem baj ?!
(a bíbor smaragd a szemem bal sarkából... ugye?)

Van ez a fal is...
a téglái eléggé nehezek de ha mindketten őszintén,bátran,lelkesen veszük ki a részét a lebontásából... akkor fal helyett akár épülhet valami más is... ?
( a legsúlyosabb téglákat azért már kihúztuk a falból... nyilván teljesen eltűntetni ezt a falat nem lehet mert törmelék minden bontásnál keletkezik de ez afféle emléktörmelék. ;) neked is nekem is.) [ és köszönet a bornak... aki segített nyílni őszintén nyílni...]




akkor tegnap? (: tegnap.. tegnap ilyen szép mondatot rég kaptam...
" te vagy álmaim nője"
( a kezébe nyomom a bort... és: " de ez a valóság..."

...
hé dé te emlékszel a koncertasztal álomra?
hé jé te emlékszel a meg nem álmodott álomra?
hé pé te emlékszel a hó álomra?
hé o te emlékszel a napraforgó álomra?
hé álmatlan ember elmlékszel a meg nem álmodott álmokra?


Ne álmodj... ne álmodj... ez a valóság... álmodban lehetek de a valóságban nem...!!!



több mint 5 órát vártam veletek a tudat hasito könnyű d.-ra....
hol 10-en hol már 20-an...
" kattogok..." nem egyszer elhangzott...
Nóri miatt teszem ha nem teszem és várok... és várok... :)
és értem már ki miért nyúl hozzá... a komolyhoz vagy a könnyűhöz.

Én tegnap este roppant erős voltam és nem éltem vele... már nem akarok többé... soha...
és ez tényleg olyan soha... ( nem mint a cénél az más... de az is csak erő és akarat...
és fekete tüdő... zakatol a fejben minden egyes rágyújtásnál... Hanna Hanna... ha neked nem tudom megfogadni akkor csak magamnak tudom azt is... úgy baromi őszintén...)



Tegnap vonaton alapozó eső aztán este a nagy viharszerű "nyári" zápor.
Esőben pörgés: Ildikóval,Nórcsival, és Tibivel ami eléggé végzetesre sikeredett... xD
aztán esőtánc. egy unalmas keringő az esőben aztán vad őrület.
gettós feka foci meccs... xD
jaj annyi minden történt tegnap este egy egész nap kevés lenne leírni. de jó volt. (:

Igazi Szabadszállási gettós életkép volt. ;D



:) nah megyek megnézni a mosomasagépet ;)


" a zsákban ott van a múlt nehéz lesz az út..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése