2010. május 23., vasárnap

szellŐ

Én tudom hogy nektek van igazatok...
én most az egyszer belátom a ti igazatok...

szerintetek változok...
"kibukott angyal"


... hm.
Nyár... nyár... sok minden fog történni de kevesebb belül mint kívül... (legalábbis én ettől félek...)
"káosz amigos"

lesokkolt a videó amit mutattál Hanna
de nem jobban sokkolt le mint egy ember (már csak az) libikóka le csapódó mondata a szívembe.
ez értelmetlen mondat volt de nem is érdekel igazán az hogy értelmes e az amit le írok vagy sem...
+ van e értelme?

Úgy érzem tegnap este megint fel próbáltam valami bugyuta bulizós szerepet... =/
vagy VÁLTOZOK... ? ? ?

egyébként meg a 30 az kevés lesz nekem Kedves nem kedves. (:
legyen 31. ;D
ha már játszok...
társasjátékszerű a dolog tényleg... van egy kocka vannak bábuk vannak mezők vannak szerencsekártyák vannak játékosok akik játszanak...
én : csak egy játékos a tömegből... ha kell több bábuval...
de mivel nem kell...
ezért egy bábu se kell...
most nem és ezt az összes használt,leendő , nem leendő bábu tudja.
bábu nélkül ismerkedem a társasjátékkal és ez most így jó...
nyáron talán újra játszok egy mérkőzést egy színes(színtelen) bábuval.
...




:)
Vivien. (: jóléreztem ma magam. (:
pizza,fagyi,csap,víz,kuka,technikakert,ált suli, szétáradt nyugalom,beszélgetés,múltidézés, ;)


Zsu... ne haragudj rám...



Nem akarok holnap vissza menni... ezért úgy döntöttem beugrok Varsira. (= ( jó nem csak ezért... de már rég voltam :) )




;D
Hajrá emberek! már nincs sok hátra...



( tombol a türelem...)
szellŐ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése