2010. május 28., péntek

(: Orr-fű :)




Magáért beszél mert FISHING ON ORFŰűűűűűűűűűű! : D
a legjobb...
: )





"jégeső"
"fekete lamour"
"orfűűűűű"

:)

kitéptem a rohadt kis tüskét. (:
régen rajzoltam már és el akartam égetni de nem mertem és most a megfelelő helyen van... legyen az bárhol... már úgyse számít. (:


Tegnap?
... hát hm ...
Ádám almái... mindenképp + kell néznetek mert olyan film hogy az egyik pillanatban bőgni tudnál rajta a másikban meg szétröhögöd az agyad rajta annyira komikus... (tragikumba ágyazva... és mégse mert HeepíííENddddddddíííí í:D)


Villamos... kiszállok otthagylak... menekülök beszélünk kiszállsz otthagysz.
MEGESIK de tudom szeretsz és tudom szeretlek és a veszekedések ezeket erősítik.



(ui: nem megyek ma este sehova... (: elég volt a TEGNAP...)
egy üveg "finom" bor és töménytelen mennyiségű ember piákkal... piásan... ISZÁKOSOK...
Most elmennek és van aki hiányozni fog de legalább nem lesz zsúfolt az ebédlő. (:
(tudom ez "goromba" de hát lehet tényleg egy gorombaGomba vagyok :) )


Ma : szikla kórház... hogy mi van a Budai vár alatt? ... mindenkinek a fantáziájára van bízva de érdemes egyszer megnézni a Valóságot... kegyetlenül erős.


Vasárnap: LAjtorjjjjjjaaaa jaaa Jaaa Jeeeeee! :D (annyira várom... Nórát is látom végre... és ^^ jó lesz. :) " az ördög darálója"


nah most lelököm a kedvenc csillagom az égről és megszeretgetem. (:
és felhívom a Bulis Süteményt. :D


Nah majd még ma lehet... LEHETNE... (:

jah és azt a kacsintást nem felejtem el... (: ahw... *.* szexiSrácom. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése