2010. május 7., péntek

csoda

csodák.
vannak.
hihetetlen.
hm...
ezen a héten láttam 1000-ret mert vasárnap: "láss ezer csodát..."
csodásan telt... így visszapillantva.
ma is teljesen véletlenül futottunk össze...
itt van ez a három nap Szabadszálláson...
és minden hétvégén összefutunk... vagy így vagy úgy...
de ma is hmmm :$
jaj 6év... 6év. ordít bennem... ma megfacsarta kis szívem a mással látom látás.
de nem baj 4 év múlva sőt 3 már jó lesz...
várok. (:
adíg tapasztalok okul még hozzá... hogy nála ,vele már minden jól.
én plátói lámúrom. (:




most kapom az arcomba a kökemény jeget...
és pont tőled.
lehet ez ma tényleg nem az én napom...
pár órára mégis elhittem hogy AZ...
és most? most...
"meg az is zavar h én egy cscomó mindent megteszek ha hívsz én elmegyek veled elmentem a fellépésedre is pedig muterék nem örültek és te meg nemjössz me nem engednek, enmtom sztem inkább akkor bezséljünk legközelebb ha kiszakadtál a szülői burokból
ó am mindegy ez is me tudom h ez is felesleges"
...


húh. fújok a levegőt. nyugodtan. egy cé azért most jöhetne... ma ugyse...egésznap
egészjó vagyok.


befröccsöltmaazirodalom...


tőzegföld.főleg anya. anyaföld.
és úsztam.
kicsit hideg még de május van
GONDOLAT ELTERELŐ HADMŰVELETEK KÖZEPETtE...


érdekes egy szerda volt... de kellemes. jóérzésű.átélt.megélt.kiélt nap.


régi iskola...régi osztályterem... kicsi már a tükör a tábla is alacsonyabb lett...
nővök. nagy vagyok.
a volt irodalomtanáromnak verses kötete jelent meg.
super. (:
úgy örültem neki. megveszem elolvasom. jól lakok vele. (:

jóéjszakát.


ma vagy tegnap... ma reggel emlékeztem... kishercegeset álmodtam (a rózsákkal.)



most veszekszünk.
nem lesz ennek jó vége.
VÉGE
és 15 nap... holnap már 16 holnap után 17 a többi meg a sorsra bízva. (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése