2010. május 1., szombat

vascsöves

én úgy utálom az érzéseket amik hirtelen rám törnek de már nem is élnek...
rég elhaltak csak néha felszínre törnek...
hülye vagyok...
és bánom
most sok mindent bánok...


Eleven a káosz, zavaros a fejed,
Cserepes a szád és szomorú a szemed!
Aki múlt, aki nem, legyekkel ébred
Az álomból egy nagy óriás,
Szeret a halál, mert szerelem a neved!
/quimby/


bármi.bárki.bármit.! (:

és különben is milyen név az hogy Emir? jó férfi...
de ez most valami rossz arab vicc?


na és akkor jön a szülők remek ötlete... vegyük fel velük a kapcsolatot látogassuk meg őket...
hogy én írjak neki levelet?
pont én pont neki...
hajaj nincs elég gondom,bajom így se.
még őt is szeretni kell... akkor szeretni kell... ha ő lesz van akkor muszáj mert ő olyan hogyha felbukkan az életemben akkor mindent,mindenkit szeretek de őt a legjobban...
ez ilyen hülye berögzültség.

és a lefejezett szerelem is itt van a nyakamba... hát a kurva anyját leszakadhatna már...
essen vonat alá a múlt azon része...

Lesznai Anna – A szó

Valakiben vagy valahol,
Verőfényben vagy tán virágban,
Lehet hogy könnyekben vagy könnyben –
Alszik a szó.
A nagy kérdés, a nagy könyörgés –
A kincset keltő koldusnóta,
A teljesedést termő éhség –
És csak nekem szól.
Énbennem mélyen meglapulva
Bezárva búgó gyöngyburokba,
Lelkem fenekének fövényén
Alszik a szó.
Hangzása halk hullámharang,
Sohsem hallottan, mindig mondott,
Érthetetlenül egyszerü,
Egy egyetlen "várlak-"ra válasz.




vagy mindörökre EKHE!!!



/vascsöves...quimbynótát./

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése